Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Autobusy linii 178 jeżdżą ciągle spóźnione [MÓJ REPORTER]

Karolina Gawlik
30.01.2013 krakow autobus 178..n/z autobus przystanek fot. joanna urbaniec gazeta krakowska.. 30.01.2013 krakow autobus numer 178..n/z autobus na przystanek fot. joanna urbaniec gazeta krakowska
30.01.2013 krakow autobus 178..n/z autobus przystanek fot. joanna urbaniec gazeta krakowska.. 30.01.2013 krakow autobus numer 178..n/z autobus na przystanek fot. joanna urbaniec gazeta krakowska Joanna Urbaniec / Polskapresse
Autobus 178 spóźnia się nawet kilkanaście minut albo nie przyjeżdża wcale - skarży się nasz Czytelnik, który codziennie dojeżdża nim do pracy. Nie dość, że pan Mirosław, jak wielu innych pasażerów, musiał czekać bezczynnie na przystanku, to na dodatek został źle potraktowany przez dyspozytora Mobilisu, operatora tej linii.

Byłaś (-eś) świadkiem ciekawego wydarzenia? Daj nam znać! Czekamy na informacje, zdjęcia i nagrania wideo! Przyślij je na adres [email protected]. Do Twojej dyspozycji są też nasze profile na Facebooku: Mój Reporter Kraków | Gazeta Krakowska

Pan Mirosław 17 lutego czekał na przystanku "Torfowa" na 178, który miał przyjechać o godz. 8.27. Po 10 minutach spóźnienia zadzwonił do Mobilisu z prośbą o sprawdzenie, o której autobus się pojawi. "Niech pan stoi, czeka i nie zawraca głowy" - odpowiedział dyspozytor po czym się rozłączył.

Nasz Czytelnik zadzwonił drugi raz i mimo prośby, dyspozytor nie przedstawił się. - Czy za to, że zostawiam samochód w garażu i zmniejszam korki w naszym mieście, mam prawo oczekiwać punktualnego przyjazdu autobusów? Czy dzwoniąc do dyspozytora na numer wywieszony na przystanku mam prawo oczekiwać profesjonalnej obsługi?! - pyta oburzony.

Mobilis przyznaje, że w tym dniu kierowcy zgłaszali opóźnienia związane z korkami i kolizjami. Sięgały one nawet 22 minut. - Niestety, nie jesteśmy w stanie tego "przeskoczyć" - uważa Ireneusz Hyra z Mobilisu. Sprawa będzie wyjaśniana z dyspozytorem. - Mogę jedynie przeprosić pasażera za tę sytuację - dodaje Hyra. - Każdy dyspozytor powinien przedstawić się swoim numerem służbowym lub podać go pasażerowi na jego prośbę.

Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska