CRM to nowe pojęcie na rynku. Stanowi odpowiedź na dążenie do polepszenia obsługi coraz większej ilości klientów w coraz krótszym czasie. W tym przypadku nie ma znaczenia czy jest to niewielki biznes, czy korporacja. Odpowiednio przystosowane praktyki w połączeniu z wysoką jakością obsługi klienta zawsze się opłaca.

- Wdrażamy rozwiązania dla naszych klientów. Zapewne mieszkańcy Warszawy znają taki numer 19115. Jest to portal do komunikacji mieszkańców z Urzędem Miasta Warszawa. Za tym stoi technologia wielokanałowego contact center zintegrowanego z CRM (customer relationship managment) - wyjaśnia w rozmowie z AIP Paulina Waszkiewicz- Soćko, prezes Damovo. - Mieszkańcy mają do dyspozycji telefon, stronę internetową, SMS a także aplikację mobilną, za pomocą której mogą przesyłać zdjęcia i dokładną lokalizacje zdarzeń. W tym roku niemiecka redakcja branżowego czasopisma CRN przyznała nagrodę dla tego projektu, wybranego spośród pięciu, najbardziej nowatorskich rozwiązań cyfrowej transformacji w Europie. Cieszymy się, że możemy tworzyć cyfrową przyszłość- dodaje.

Możliwość szybkiego kategoryzowania zgłoszeń pozwala znacznie skrócić czas ich obsługi. Sprawną ich obsługę umożliwia z kolei zintegrowanie contact center z systemem CRM, do którego dostęp mają także służby miejskie.