Konferencja, która odbędzie się 20 listopada w Auli Uniwersytetu SWPS w Warszawie, poświęcona będzie przemianom dokonywającym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym, jak i społecznym w wyniku postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie.

Podzielona jest na 4 kluczowe sesje:

✔️ Smart Data (w tym dyskusja na temat RODO)
✔️ Nowe formy i kanały komunikacji (m.in. VR, Live Streaming, omnichannel)
✔️ Innowacje i efektywność w biznesie (m.in. robotyzacja, sztuczna inteligencja, machine learning)
✔️ Fake News

W trakcie trwania konferencji, zaproszeni goście odpowiedzą na pytania:

➡️ Na ile innowacyjne rozwiązania i nowe technologie zmieniły formę treści i sposób dotarcia do użytkownika?
➡️ Jak zmieniły się media i techniki marketingowe?
➡️ Jakie są światowe trendy w komunikacji?

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do szefów zespołów dziennikarskich, szefów poszczególnych tytułów a także osób odpowiedzialnych za rozwój produktów, w szczególności w obszarze IT, ale też szefów działów marketingu i produktów dla firm. Pomiędzy każdą sesją zaplanowane są przerwy kawowe, podczas których będzie można nawiązać wartościowe relacje i współpracę.

Na konferencji Marketing&Media Summit 2017 wystąpią zarówno polscy jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu, m.in. Beata Biel, Katarzyna Buszkowska, Bogusław Chrabot, Andrzej Krakowski, Piotr Krzeszowiak, Clive Marshall, Paweł Sala czy Tomasz Soczyński. Prowadzącym będzie Maciej Orłoś.

Liczba miejsc w wydarzeniu jest ograniczona, a rejestracja wciąż trwa.

  • Zapisy odbywają się na stronie: mmsummit.pl
  • Szczegółowy program konferencji: link

Strefa Biznesu jest patronem medialnym Konferencji Marketing&Media Summit 2017