Renomowana szwedzka sieć handlowa wróciła do korzeni. Pierwotny koncept biznesu opierał się na sprzedaży wysyłkowej. Od kilku dni można kupować produkty Jula w firmowym sklepie internetowym.

Sieć multimarketów Jula uruchomiła sprzedaż internetową. Możliwość dokonywania zakupów online jest dostępna teraz dla mieszkańców wszystkich regionów Polski. W ofercie sklepu znalazło się ponad 10 000 produktów, w tym wielkogabarytowe.

Sprzedaż elektroniczna została wprowadzona jednocześnie na wszystkich trzech rynkach, na których działa Jula: w Polsce, Szwecji oraz w Norwegii

.

- Sprzedaż internetowa stanowi kluczowy obszar przyszłego wzrostu i ekspansji spółki. To odpowiedź na oczekiwania naszych klientów coraz chętniej korzystających z rozwiązań umożliwiających niemal niezauważalne przechodzenie pomiędzy poszczególnymi kanałami zakupowymi. Teraz wszyscy mieszkańcy Polski mogą robić zakupy w Jula w dogodnym dla siebie momencie. – podkreśla dyrektor zarządzający Jula Polska, Tomasz Wienke i zauważa:

- Otwarcie sklepu internetowego nie oznacza rezygnacji z rozbudowy sieci sklepów stacjonarnych. Wręcz przeciwnie, obie formy traktujemy jako dopełniające się elementy.

Czytaj też:

Już dwa miliony Ukraińców będzie pracować w Polsce. Zabiorą etaty Polakom?

Jula na rynku wyróżnia się ofertą produktową dla ludzi ceniących aktywny tryb życia i wypoczynek w domu, ogrodzie i plenerze. Zdecydowana większość asortymentu jest dostępna w sprzedaży elektronicznej. Koszt przesyłki, w zależność od gabarytów i wagi zamówionego towaru, rozpoczyna się już od 9,99 zł, a na ewentualny zwrot klient ma aż 30 dni.

Warto zauważyć, że uruchomienie sprzedaży internetowej to dla Jula w pewnym sensie powrót do korzeni. W latach 80-tych minionego wieku sprzedaż wysyłkowa stanowiła dla firmy bardzo ważny kanał sprzedażowy na terenie Szwecji. Rozwój Internetu umożliwił rozwinięcie tej formy sprzedaży w postaci sklepu internetowego.

OBEJRZYJ WIDEO:
Budżet prawie bez deficytu, ale jak sobie poradzi z niższym wiekiem emerytalnym