Uterenowiona Skoda Fabia Combi ScoutLine już w sprzedaży

    Uterenowiona Skoda Fabia Combi ScoutLine już w sprzedaży

    Motofakty.pl; Cykl powstał we współpracy z marką Skoda

    Aktualizacja:

    Debiutującą podczas tegorocznych targów Geneva Motor Show Fabię Combi ScoutLine można już zamawiać w polskich salonach. Po Rapidzie Spaceback, Fabia
    1/3
    przejdź do galerii

    Debiutującą podczas tegorocznych targów Geneva Motor Show Fabię Combi ScoutLine można już zamawiać w polskich salonach. Po Rapidzie Spaceback, Fabia Combi to kolejny członek rodziny ScoutLine. ©Skoda

    W trakcie salonu samochodowego w Genewie Skoda zaprezentowała Fabię Combi w uterenowionej wersji ScoutLine. Auto jest już dostępne w polskich salonach. To kolejny, po Rapidzie Spaceback, członek rodziny ScoutLine.
    Fabia Combi w wersji ScoutLine łączy funkcjonalność z indywidualnym charakterem. Wyróżnia się pakietem stylistycznym, który zarówno podnosi wizualną atrakcyjność auta, jak również zwiększa jego praktyczność – czarne osłony progów, nadkoli oraz przedniego i tylnego zderzaka są odporne na zarysowania.


    Wyróżnikiem nowej wersji Fabii Combi jest też srebrny kolor – znajdziemy go na panelach zderzaków oraz obudowach lusterek i relingach. Standardowe wyposażenie zostało wzbogacone i obejmuje m.in. czujniki parkowania, klimatyzację, radio Swing z kolorowym ekranem dotykowym oraz 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Rock.

    Dodatkowo dostępny jest promocyjny pakiet Audio. W jego skład wchodzi radio Swing z Bluetooth, wyświetlacz Maxi-Dot, nagłośnienie Skoda Surround z dwoma dodatkowymi głośnikami z tyłu oraz trójramienną skórzaną kierownicę z obsługą radia i telefonu. Wszystko to za 1 400 zł (wartość wszystkich elementów wchodzących w skład pakietu to 3 050 zł).

    Do napędu Fabii ScoutLine przewidziano trzy silniki benzynowe i dwa wysokoprężne. Ich ceny kształtują się następująco: 1.0 MPI (75 KM) – 57 130 zł, 1.2 TSI (90 KM) – 59 630 zł, 1.2 TSI (110 KM) – 61 630 zł lub 66 630 zł za wersję z dwusprzęgłową skrzynią DSG. Wysokoprężne motory 1.4 TDI są dostępne od 73 130 zł (105 KM). 90-konną wersję ze skrzynią DSG wyceniono na 75 130 zł.

    Jak w przypadku każdej Fabii, także zamawiający wersję ScoutLine, będą mogli ograniczyć koszty eksploatacji – pakiet przeglądów na cztery lata (z limitem 60 tys. km) wyceniono na 1 zł. W specjalnej cenie Skoda oferuje też instalację LPG Landi Renzo. Fabia Combi ScoutLine jest dostępna w ofercie "Jak w abonamencie", od 572 zł miesięcznie (okres kredytu 48 miesięcy, wkład własny 20%, finalna rata określona w umowie).





    Komentarze (8)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Snowman???

    Daro (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    A gdzie jest obiecywany snowman!?!?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Samochód może fajny...

    tomaszek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

    ale oferowane silniki to porażka. Każdy rokuje problemy po wiekszym przebiegu. Diesel 1,4 to można powiedzieć jednorazówka. producent nie przewiduje kapitalnego remontu.....
    Brakuje silnika 1,6...rozwiń całość

    ale oferowane silniki to porażka. Każdy rokuje problemy po wiekszym przebiegu. Diesel 1,4 to można powiedzieć jednorazówka. producent nie przewiduje kapitalnego remontu.....
    Brakuje silnika 1,6 TDI i benzynowych wolnossących 1,4 lub 1,6....szkoda...zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Co w tym aucie jest terenowego?

    xcv (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 4

    Bo ja nie widzę nic. Poza tym, co to za silniki? Jakieś 1.0, 1,2, jak w jakiejś ku*wa kosiarce do trawy.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Skoda

    co to jest? (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 4

    Marna i nijaka marka. Bryła nadwozia nijaka w każdym modelu szkody. Taki substytu VW, którego lepiej nie kupować, bo drogi i awaryjny.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    SPOKO. TYLKO, ŻE TO NIESTETY CIĄGLE TYLKO SKODA. PRESTIŻU TO W TYM NIE MA

    DOBRE DLA PRZECIĘTNEGO KOWALSKIEGO (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 9

    PO CZYM POZNAĆ RASOWEGO SKODZIARZA? PORADNIK
    1. Zawsze rusza kilka sekund po zapaleniu się zielonego
    2. Jeżeli jest kolejnym samochodem, to zawsze czeka, aż samochód przed nim odjedzie...rozwiń całość

    PO CZYM POZNAĆ RASOWEGO SKODZIARZA? PORADNIK
    1. Zawsze rusza kilka sekund po zapaleniu się zielonego
    2. Jeżeli jest kolejnym samochodem, to zawsze czeka, aż samochód przed nim odjedzie przynajmniej 20 metrów
    3. Wyprzedzany krzyczy "No i gdzie?!"
    4. W zabudowanym nie jeździ szybciej niż 40kmh, poza zabudowanym nie szybciej niż 70 kmh
    5. Wyłącza długie dopiero gdy jest pewien, że kierowca jadący z naprzeciwka jest już ślepy
    6. Zawsze jeździ w berecie. Zawsze.
    7. Kupuje tylko diesla, bo benzyna za dużo pali (do przełknięcia jest 1.2). Posiadacze silników 1.4 i większych są uważani przez nich za ekscentryków i bogaczy.
    8. Jeżeli ma benzyniaka to przerabia go na gaz.
    9. Kiedy dojeżdża do skrzyżowania i zapala się żółte, to najpierw przyspiesza, a pożniej ostro hamuje, lub na odwrót.
    10. Myje samochod na myjni samoobsługowej w sobote wieczorem, żeby w niedzielę na msze zabrać dzieci czystym
    11. Na każdym kroku podkreśla, że skoda to prawie audi. Powtarza to przynajmniej 6 razy dziennie jeżeli samochód jest nowy, 4 jeżeli ma powyżej 3 lat.
    12. Skodę kupuje się tylko na kredyt, bez wyjątku.
    13. Posiadaczy Merców, BMW, Audi nazywa mafią, dresiarzami, gangsterami, wieśniakami, bądź też poddaje w wątpliwość wielkość ich przyrodzenia.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Wchodzą tu sami skodziarze. oni nie mają dystansu do siebie. prawda ich boli

    wieśwagen passtuch (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

    dla mnie mega śmieszne :)

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    .

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

    Współczuję ludziom, którzy "prestiżu" szukają w samochodzie.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie śmieszne

    Nie nabijam się innych (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 4

    Nie mam skody i wcale mnie to nie śmieszy.

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    PRZEPISY

    PORADY

    RAPORTY