Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

„Biała Gwiazda” ruszyła z nową akcją marketingową – Wisła Ticket Challenge

(bk)
Jednym z celów akcji Wisła Ticket Challenge jest zapełnienie trybun na meczach "Białej Gwiazdy"                                                                                                                                                                   `                                                                                                                                                                                                                                                                                                         `                                                                                                                                                                                                                                                                                                         `                                                                                                                                                                                                                                                                                                         `
Jednym z celów akcji Wisła Ticket Challenge jest zapełnienie trybun na meczach "Białej Gwiazdy" ` ` ` ` Andrzej Banas
Jeszcze niedawno wiele osób brało udział w akacji IceBucketChallenge, która miała na celu zbieranie pieniędzy dla różnych organizacji, pomagających potrzebującym. Wzorując się na tej akcji, Wisła postanowiła zorganizować swoją, która ma dwa cele – po pierwsze sprzedaż jak największej liczby biletów na mecz z Jagiellonią Białystok, a po drugie wsparcie dla Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków.

Tym razem osoby, które wezmą udział w akcji nie muszą oblewać się wodą z lodem. Zasady Wisła Ticket Challenge są proste, a klub zamieścił je na swojej stronie internetowej, na której czytamy:

- Osoba, która chce wziąć udział w zabawie, kupuje bilet na mecz Wisły Kraków (najbliższy mecz już z Jagiellonią 3.10.2014 roku o godzinie 20.30) i nominuje swoich znajomych, by zrobili to samo.

- Jeśli nominowani nie zakupią biletu, mogą wesprzeć rozwój młodych piłkarzy Białej Gwiazdy, przelewając symboliczne 10 zł na Akademię Piłkarską Wisły Kraków.

- Forma nominacji jest dowolna. Mogą to być filmiki czy też zdjęcia zakupionych biletów. Najważniejsze w całej zabawie jest to, aby na każdym meczu Wisły Kraków pojawiło się jak najwięcej kibiców.

- Poprzez swoje uczestnictwo w akcji wspierać będziecie utalentowanych, już z sukcesami, młodziutkich akademików, adeptów futbolu, których marzeniem jest zagrać z białą gwiazdą na piersi w T-Mobile Ekstraklasie, oraz dopingować znajdujących się w czołówce podopiecznych Franciszka Smudy.

Dodajmy, że pierwszy do akcji przyłączył się prezes Ludwik Miętta-Mikołajewicz.

Więcej na temat Wisła Ticket Challenge można przeczytać na stronie internetowej klubu pod adresem wisla.krakow.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska