Kraków: dzisiaj Rowerowa Masa Krytyczna - sprawdź...

Kraków: dzisiaj Rowerowa Masa Krytyczna - sprawdź utrudnienia [TRASA, MAPA]

(mst)

Gazeta Krakowska

Aktualizacja:

Gazeta Krakowska

Masa krytyczna w Krakowie, kwiecień 2013.
1/4

Przejdź do
galerii zdjęć

©fot. Andrzej Banaś

Rozpoczęła się kolejna Rowerowa Masa Krytyczna. W godzinach 18.30 – 20.30 wystąpią utrudnienia w ruchu na trasie przejazdu.
Utrudnień można spotykać się na trasie: Rynek Główny – Sienna – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Aleja Pokoju – Aleja Jana Pawła II – Bulwarowa – Aleja Solidarności – Andersa – Dąbrowskiej – Jana Pawła II – Mogilska – Lubomirskiego – Szlak – Długa – Aleja Słowackiego – Łobzowska – Garbarska – Dunajewskiego – Szczepańska – Rynek Główny.


Pokaż Kraków: rowerowa masa krytyczna na większej mapie

Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+

Komentarze (18)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ROWERZYŚCI EGOIŚCI!

robinshooty (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 4 / 13

To jest świństwo ze strony rowerzystów!
NIe robi się takk, macie ścieżki rowerowe, to nie rozumiem dlaczego nie możecie jeździć po tych ścieżkach!?
Takie działania, kiedy tamujecie ruch w mieście...rozwiń całość

To jest świństwo ze strony rowerzystów!
NIe robi się takk, macie ścieżki rowerowe, to nie rozumiem dlaczego nie możecie jeździć po tych ścieżkach!?
Takie działania, kiedy tamujecie ruch w mieście i jeszcze na forach się tym chwalicie , jak ten :"postoicie_jutro:)" Przecież to jest nacechowane tylko i wyłącznie złośliwością rowerzystów!
A podatek drogowy płacicie?
Wstyd! I kolejny raz widać, że rowerzyści to właśnie sfrustrowani nieudacznicy, których stać prawdopodobnie tylko na rower w lecie i bilet w zimie, którzy czerpią radość z tego, że raz na rok uda się zakorkować miasto!
Żałosne! Sorry!zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ZAKAZAĆ MASY KRYTYCZNEJ

JANUSZ (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 15 / 10

Zapraszam na profil Rowerzyści to Podludzie na facebooku! Walczymy z Masą Krytyczną i samowolą rowerzystów!!!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Tylko uważajcie dzieci na siebie.

goommmaaaa (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 13 / 10

Od dwóch miesięcy jeżdżę do pracy na rowerze i twierdzę, że już trzech rowerzystów to masa krytyczna. Zawsze istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeden z nich właśnie wrócił z Londynu, a drugi jest...rozwiń całość

Od dwóch miesięcy jeżdżę do pracy na rowerze i twierdzę, że już trzech rowerzystów to masa krytyczna. Zawsze istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeden z nich właśnie wrócił z Londynu, a drugi jest daltonistą. A tu wyjedzie całe mrowie. Drżyjcie narody.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
..

Slavo (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 11 / 9

Zakazać tych durnych mas krytycznych !!!
Jak widać po wpisie Bikera, jednym z zadań masy jest wkurzania pozostałych mieszkańców miasta którzy stoją w korkach, tramwajach, autobusach i samochodów....rozwiń całość

Zakazać tych durnych mas krytycznych !!!
Jak widać po wpisie Bikera, jednym z zadań masy jest wkurzania pozostałych mieszkańców miasta którzy stoją w korkach, tramwajach, autobusach i samochodów.

Trzeba jakiś ruch społeczny, choćby na facebooku utworzyć i pedzieć do włodarzy miasta oraz policji i domagać się zastopowania takiego utrudniania zycia. Niech wyznaczają sobie inne trasy, a nie przez całe miasto !!!
To skandaliczne zachowania organizacji Kraków Miastem rowerówzwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
slavo

Biker (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 8 / 12

...co ty mozesz ...dzieciaku.... ;)

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Zapraszamy wszystkich rowerzystow na MASE KRYTYCZNA !!!

Biker (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 14 / 18

Pogoda piekna,bedzie nas wieeeelu,moze nawet padnie rekord frekwencji ;) Spokojnie ,powoluuuutku przejedziemy przez krakow. Oj beda wszyscy pieniacze w samochodach zgrzytac zabkami czekajac az...rozwiń całość

Pogoda piekna,bedzie nas wieeeelu,moze nawet padnie rekord frekwencji ;) Spokojnie ,powoluuuutku przejedziemy przez krakow. Oj beda wszyscy pieniacze w samochodach zgrzytac zabkami czekajac az laskawie przejedziemy i umozliwimy im dalsza jazde ;) Wspaniala atmosfera,piekne kobiety i glosna muza.Zapraszam wszystkich serdecznie na doskonala zabawe ;)zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
odpowiedź biker

mm (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 12 / 6

pieniacze zamieniają się w rowerzystów Panie Biker!żeby się Panu tryby nie zatarły!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
uwaga

dr Wiktor Wektor (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 9 / 12

taka mała uwaga, tych swoich durnych praw rowerowych najbardziej domagają się przyjezdne słoje oraz durni pseudorowerzyści z słuchawkami na uszach. ostatnio taki matoł wjechał mi centralnie pod...rozwiń całość

taka mała uwaga, tych swoich durnych praw rowerowych najbardziej domagają się przyjezdne słoje oraz durni pseudorowerzyści z słuchawkami na uszach. ostatnio taki matoł wjechał mi centralnie pod koła auta bo debil nawet nie słyszał że sie na niego trabi. no ale miał za swoje, rowerek na złom a chłop mandat i złamana girazwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ale prymityw...

yo (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 25 / 15

Wstyd !


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
odpowiedz

alojz (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 25 / 7

prymityw to ten rowerzysta ze słuchawkami na łbie. powinien dostać za to taki mandat żeby się do końca życia nie wypłacił

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ZAKAZAĆ

gosc (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 28 / 14

Zakazać tych durnowatych mas krytycznych w miescie, niech sobie jeżdżą po lesie.
Trzeba być wysoce chamskim, aby dla własnej promocji blokować pół miasta co miesiąc, zmuszając resztę mieszkańców...rozwiń całość

Zakazać tych durnowatych mas krytycznych w miescie, niech sobie jeżdżą po lesie.
Trzeba być wysoce chamskim, aby dla własnej promocji blokować pół miasta co miesiąc, zmuszając resztę mieszkańców do stania w korkach i się przy tym jeszcze dobrze bawić.
Niebywała bezczelność zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Świetna coroczna impreza.

Gość (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 16 / 18

Bardzo sie ciesze. Dołacze sie, do zobaczenia na Rowerowej Masie Krytycznej! :)

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ciemna masa

mag (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 30 / 22

dlaczego chcą utrudniać 26.07., na co dzień jeżdżą jak chcą, a najlepiej po chodnikach. Podobnie jak kkkk nie schodzę już im z drogi. Sama też jeżdżę, ale nikogo nie "terroryzuję".

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
kkkkkkk

kkkkk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 31 / 16

to moze kazdy sobie zrobi mase krytyczna ?? piesi lekarze taxowkarze gimnazjalisci zule co wy na to mamy 30 dni w miesiacu kazdy zdarzy zrobic swoja mase .... nie nawidze rowerzystwo bo nie umieja...rozwiń całość

to moze kazdy sobie zrobi mase krytyczna ?? piesi lekarze taxowkarze gimnazjalisci zule co wy na to mamy 30 dni w miesiacu kazdy zdarzy zrobic swoja mase .... nie nawidze rowerzystwo bo nie umieja jezdzic w ruchu miejskim na swiatelko za 5zl tez im szkoda kasy bo malo kto nich uzywa jezdza raz chodnikiem raz ulica oni to dopiero maja swoje zasady jak widac kiedys ich przepuszczalem zsuwalem sie ale juz sie to skonczylo teraz przyznam sie szczerze ze nawet czasem specjalnie im zajade droge :) ogarnijcie siezwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
:)

maciekkrk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 7 / 5

Pamiętajcie , nie z czasownikami osobno piszemy . Tak jak inteligent powyżej . Nawidze was !! :)

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Dzięki

ZR (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 15 / 16

Dzięki za ten wpis, szczególnie za to przyznanie się do celowego zajeżdżania drogi w imię "nie nawidzenia".
Dzięki, bo takie wpisy wbrew twoim intencjom, bardzo nam pomagają. Pomagają przekonać...rozwiń całość

Dzięki za ten wpis, szczególnie za to przyznanie się do celowego zajeżdżania drogi w imię "nie nawidzenia".
Dzięki, bo takie wpisy wbrew twoim intencjom, bardzo nam pomagają. Pomagają przekonać ustawodawcę do lepszej ochrony pieszych i rowerzystów oraz do większych i bardziej dotkliwych kar dla "szeryfów" wymierzających sprawiedliwość wg własnych sympatii.zwiń

1 »

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Polecamy

Wideo